07.09.2020, 20:00 – Crkva Gospe od Škoja, Vrnik

Early Delight

Anabela Barić, sopran
Franko Klisović, kontratenor
Stjepan Nodilo, blok-flauta, oboa
Izidor Erazem Grafenauer, lutnja i teorba

 

John Dowland (1563 – 1626)
Mr. John Langton’s Pavan iz: Lachrimae, or Seven Tears, 1605.

Flow my tears iz: The Second Book of Songes, 1600.

Come Again, Sweet Love iz: The First Book of Songes, 1597.

G. B. Fontana (1571 – 1630)
Sonata Terza iz: 18 Sonatas in 1,2,3 Parts, 1641.

John Dowland
Can She Excuse My Wrongs iz: The First Book of Songes, 1597.

T. Cecchini (1583-1644)
Sonata Seconda

John Dowland
Pavane For Lute, P 18 (vol 1)

Henry Purcell (1659 – 1695)
O Let Me Weep iz opere The Fairy-Queen, Z.629, peti čin, 1692.

Second Act Tune: arija iz opere The Fairy-Queen, Z.629, drugi čin

If Love’s a Sweet Passion iz opere The Fairy-Queen, Z.629, treći čin

Dance for the Fairies iz opere The Fairy-Queen, Z.629, treći čin

Third Act Tune: Hornpipe iz opere The Fairy-Queen, Z.629, treći čin

Sound the Trumpet (Welcome Ode for James II), 1678.

John Blow (1649-1708)
The Graces’ Dance iz opere Venera i Adonis, 2.čin, 1683.

Henry Purcell
My Dearest, My Fairest iz Pausanius, Z.585 1695.

John Blow
A Dance by a Huntsman iz opere Venera i Adonis, 1.čin

Henry Purcell
Man is for the Woman Made iz: The Mock Marriage 1695.

One Charming Night iz opere The Fairy-Queen, Z.629, drugi čin

Here’s The Summer, Sprightly, Gay iz opere The Fairy-Queen, Z.629, četvrti čin

How Blest are Shepherds iz opere King Arthur, Z.628, 2. čin, 1691.

Sheperd, Sheperd Leave Decoying iz opere King Arthur, Z.628, 2. čin, 1691.

 

 

Da bi glazba bila snotvorna nezaobilazna joj je pomoć Harita, boginja dražesti, koje su oličenje triju dobročinstava: dati (darovati) se te tako zablistati, čemu odgovara graciozna Aglaja, “Blistava” (kao prva od Harita), zatim primiti taj dar u dobroćudnoj noći duše, čemu odgovara Eufrozina, “Blagoćudna” (kao druga od Harita) i na koncu, vratiti se iz te snovite noći, procvjetati, probuditi se ponesen blagoglasjem čemu odgovara Thalija, “Cvatuća” (treća od Harita). Tako se san i budnost isprepliću i obgrljuju u ljubavnom prepletu riječi i glazbe izručujući nas dražesti i božanskosti života.

                                                                                                                                       Antun Nodilo